Brandos.se

Tack för idag!

Nu snart tänkte jag ta och hoppa i säng.. För att vara utvilad i morgon, då massor av plugg ligger o väntar på mig. Det charmiga med massa plugg är att man är sysselsatt.. Men det tråkiga är att jag hade planer att träffa min "bögkompis" Adde, men det får nog vänta tills nästa vecka eller veckan därpå, vi får se hur lång tid han orkar vänta innan han tar sitt pick o pack och kommer hem till mig.. Som sagt man vet aldrig med Adde, men han har ishockey match på fredag så man får väll ta o dra sig dit om inte annat, eller för den delen kanske inte på fredag just utan kanske nån annan dag för att visa att man bryr sig och inte bara "skiter i honom" för jag vet hur ledsen han blir.. Men som sagt han är supersnäll.. Vad mer kan man säga om sin egna lilla "bögkompis" haha!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0