Brandos.se

Bilder; Saknar "trion" grabbar!

Det finns tider man aldrig glömmer, och jag kommer ihåg tiden då jag umgicks varje helg med 3 underbara grabbar.. Det var vi 4 (Jag, Luddie, Herm, Robban) och sen var det "alla andra".. Det var bara så det var. Jag är väldigt tacksam för allt tid vi fick tillsammans, vi hade aldrig tråkigt även att det var vi som "förfestade". Det finns så många ord att säga om våra galna tider..

T.ex. på ord kan vara:  "videokameran" - Jo det var såhär att vi ställde en videokamera i ett skåp i köket hos Luddie och spela in hela kvällen, eftersom vi viste att det är där alla kommer samlas iaf. och vet ni hur roligt det var att kika på den dagen efter?!

"dans på bordet" - Om grabbarna var riktigt fulla då viste man att det var dags för dansen på bordet med "plocka äpplen" och allt möjligt.

"brudarna" - Men det klockrena är alla brudarna, man fick höra ett och annat men de är ju underbara så varför inte liksom? Men inte för mig såklart, de är mina vänner och endast det. Härligt att ha så nära killvänner.. Mina bästisar, allehoppa!

"fylle snacken robban" - Jag och Robban hamnade alltid i köket, och snackade massa bull (eftersom jag var i fas med att precis gjort slut med exkexet) Han sa rakt ut exakt vad han tyckte, även det gjorde ont i mellan åt men det var därför det var så underbart att prata med just honom.. Han hade inga medkänslor alls, han hjälpte mig hur mkt som helst ju då (2 år sen nu) Robban får dagens medalj!

Finns naturligtvis mycket mer att berätta, eftersom vi har umgåtts nu i ca. 3 år fast Robban har övergett oss men vi har fått nya "medlemmar" i trion! T.ex. Runken (Fast han har övergett oss nu också) Sedan Krille, Rickard, Nyby, Goofy, Jonken och såklart Wille m.fl.


LITE BILDER

Utflyttningsfest hos min far
Jag, Nyby, Ludde, Krille, Runken & Goofy FFE


Jag & Goofy (Min barndomskompis)


Runken och Herm slockna som vanligt!


FESTER HOS LUDDIE
Robban & Herm, ser ut som små ekkorrar!




Vi glömmer aldrig lamp-festerna!


Luddie


Sockervaddsmaskinen - rena party maskinen


Lättroade småkryp! Tejpa ihop varandra


Runken, jag & Hm ? (Syrrans kompis iaf.)


Jag och Ludde för 2 år sen, du kommer alltid vara som en bror för mig!


Herm & Luddie kör "dans på bordet" med "plocka äpplet" till PAKITO!


Alla 4a vi körde på brillorna mitt i vintern! Så skönt!


Nyår med grabbarna 2007/2008 Ägde stenhårt!
Vad ska man säga? Tur de hade mig som laga middagen?




Tolvslaget!
Jag, Luddie, Bubbis & Krille




LITE ANDRA BILDER
Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0