Brandos.se

Passa er säger jag bara..

Nu är jag i farten och spanat in gulliga sms, och de är hur söta som helst! SÅ tänkte skriva några här nu..

"Ska sova nu. Godnatt och sov lika sött som du är söt!
Eller nej, gör inte det för då vaknar du aldrig!"

"För mig är du som en ros som aldrig vissnar..."

"Även om jag inte vill inse, så betyder du allt för mig.."

"Du stod framför mig visste inte att det var kärlek förns det var försent"

"Du är allt jag nånsin drömt om"

Alla är från min mobil! Nej nu skoja jag bara,
men jag har faktiskt tagit några från min utkorg
som jag förhoppningsvis nån gång i framtiden kommer att skicka...

Man vet aldrig..

Kommentarer
Postat av: Henrik

Naw sweet Linnea! Hoppas man kan få ett sånt av dig, det vore toppen men jag vet att det inte går :(

2008-11-04 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0