Brandos.se

"Man vet inte vad man förlorat förns.."

Uttrycket:

"Man vet inte vad man förlorat, förns det är för sent.."


Detta stämmar mycket väl känner jag just nu.. För det finns en kille som jag pratat med om att jag inte känner direkt som han och bara vill vara vän med honom och inget mer, trots allt som vi hade tillsammans.. (Eller hade vi något?)

För som sagt det finns en annan kille i mitt liv just nu, som dök upp och tog mig med storm.. (Iaf. mina egna känslor för honom, kan inte prata för honom) Den känslan som jag har när jag är med den här killen hade jag inte med den här andra killen, men jag är ännu osäker på hur allt ska gå.. Men jag vill inte stressa utan se hur allt går, och inte stressa mig in i något som jag gjorde med mitt ex för det är fel.. Fast om det känns rätt varför ska man inte göra det som känns rätt för tillfället?

Jag vet inte hur jag ska säga det här, men allt är så svårt i mellanåt.. För tänk om det inte är ömsesidigt.. Men är man inte nöjd med det man har redan? Varför skrämma bort killen? Eller skrämma mig själv? Jag är inte rädd, inte så rädd att jag är rädd, men klart jag är rädd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0