Brandos.se

Irriterad & Besviken

Just nu beskriver "Irriterad & Besviken" den känslan jag har inom mig, men jag mår inte dåligt eller så har bara den känslan..

Jag förstår vad som menades, men jag är ändå besviken på dig.. Du kommer aldrig göra mig förvånad, blir alltid besviken.. Det gör mig däremot inte besviken att bli besviken, för jag vet redan att du inte kommer att hålla det du lovat mig, det har du aldrig kunnat och kommer aldrig kunna heller(?)

En dag hoppas jag att jag kan vara stolt och säga att du inte kommer göra mig besviken igen, men tyvärr är den dagen långt ifrån idag.

Men älskar dig iaf. ska du veta! Trots att du alltid gör min besviken <3

Tyvärr kan jag inte skriva vem jag menar eller vad det handlar om, för det är lite mer privat.. Får se om jag kan skriva det senare någon gång.. Men som sagt man ska inte skriva allt på sin blogg om man inte är redo att berätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0