Brandos.se

Har besök

Just nu har jag besök här hemma hos mig, och det är mer eller mindre Lohne "L-girl" från U.S. Nej, men de har ju inget internet hemma, och hon jobbar med att översätta filmer till svenska så hon måste ha internet. Såklart har vi bredband, så hon är alltid välkommen hit att umgås med oss. Får se vem som sätter på kaffet först sen i eftermiddag? (Tror det kommer bli hon! Hon älskar kaffe mer än mig!) Hon har t.o.m. nyckel hit nu, jag kommer ihåg våran extra nyckel har gått runt till människor sen vi flytta hit, först mitt ex F som bodde hos mig över ett år, ja han hade ingen annanstans o va? NEJ! Skoja bara, och sen såklart mormor&morfar bla bla sånt och sen nu L-girl.. Vad skulle man göra om man hade endast en nyckel?! Gå under?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0