Brandos.se

God kväll!

Klockan är snart 22, och det känns som om man inte gjort annat i dag än att plugga. Men har ganska mycket i skolan just nu, så kanske inte konstigt att man måste plugga på sin fritid. Har naturligtvis inte bara pluggat utan har pratat lite med Eliz (såklart). Men iaf. kommer ni ihåg listan som jag skrev tidigare över "Dagens plugg som står på schemat"? Jag lovar, jag har gjort allt som stod på den! Jag är stolt, för det är inte alltid man lyder sitt schema, right? Men nu är jag som vanligt trött och ska kika på film snart..

Dagens plugg som står på schemat är:
-Filosofi inlämning
-Matte Inför nationellt prov om 2 veckor
-Svenska C
Skriva två tal iaf. börja med de olika
-Projektarbete
Sammanställa information & ta reda på vad som saknas


I morgon är det FREDAG som sagt, och jag ska bege mig till Nacka simhall och simma lite på idrotten, ska faktiskt bli kul och mysigt.. Ska även klippa mig i morgon, och kanske få besök av Eliz får se vad som händer.. Kanske utgång på ingång? Nej skoja bara, ska bort på Lördag så det får räcka för den här helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0