Brandos.se

Fredag

God morgon gott folk! Vi har nu kommit fram till dag fredag och min härliga kryssning med hela tjocka släkten (Den "ingifta" dvs.) Men det kommer nog bli kanoners iaf. ska ni se, för de är underbara och snälla såklart, jävligt roligt folk också.. Så det ska bli skoj.

Syrran har planerat allt in i minsta detalj, eftersom hon har tenta på måndag ska vi plugga lite också.. Yes, "vi" ska plugga, självklart jag ska hjälpa henne.. Efter några flaskor vin är alla genier och speciellt på högskolenivå va? Nej, men det är alltid roligt att plugga med andra när de ska skriva tentor, för jag vet själv att man vill berätta allt man lärt sig eller snarare ska lära sig för man får in det lättare..

TIPS! Därför brukar jag sätta på "inspelning", och spela in det jag säger (Om nu ingen vill lyssna) Sedan lyssna och rätta mig själv.. Kanon bra idé!


Linna


Kommentarer
Postat av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Vilken fin blogg:)

2008-11-23 @ 19:59:48
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/
Postat av: NiNa

Vilken fin blogg du har=)

2008-11-24 @ 02:12:04
URL: http://rrockygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0