Brandos.se

Det här med kryssningar

Innan jag sover ska jag bara skriva några rader jag kom på alldeles nyss..

Som sagt just nu under november och några månader framåt, är det så att stormarna ökar i kraft för att det är grader som rör vindarna från mexikanska golfen bla bla sånt (Haft ett stort arbete om det här!) Men iaf, det blåser mer på hösten och varför ska jag just dra på kryssningar såhär års? Sommaren är väll mer lämplig om nått? Tänk soldäck, sol, drinkar bla bla sånt. Nej, såklart smart som man är väljer man hösten och när det är ruggigt kallt ute plus halt på däck..

Åkte ju kryssning i torsdags, sedan kryssning igen den 21 novemeber (36 timmars, dvs. hela helgen!) Sedan inte nog med det några veckor efter dags för kryssningen igen, men då dock men endast vänner! Galet eller vad?

Som sagt jag är positiv, men jag är åksjuk eller vad säger man? Allergisk mot vågor?

Ajja whatever! Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0