Brandos.se

ÅH! Vad tänker jag med?!

I går kom min mamma och styvpappa o hämta mig från tåget.. Så vi kom hem tillsammans, och vet ni vad jag såg då på köksbänken?

Jo, det var tydligen såhär att jag gjort frukost samma dag tidigt på morgonen, och sen glömt o ställa in grejerna? Jag förstår inte vad jag tänkte med.. Eller vad jag inte tänkte med?

Min mamma var så skön hon sa "Det är inte direkt första gången du gör så". Medans hon tog det skönt, tog jag det mer som en argbigga liksom.. Men det var ändå skönt att hon var så lugn, trodde hon skulle bli jätteearg. Men det är ju också så att jag har ärvt hennes minne kanske? För hon har lika dåligt som mig, glömmer bort saker osv.

Sådan mor, sådan dotter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0