Brandos.se

Åh! Hatar alla killar..

Njae, kanske inte alla killar föresten.. Men nu syftar jag iaf. på en specifik kille (Men jag överdriver och skriver alla som alla tjejer brukar göra) Jag brukar inte använda ordet "hata" så mycket, men just nu är det ett bra ord för att beskriva känslan jag känner..

Det är såhär att jag har hört och erfaret att killar säger det mesta rakt ut, och inte går "bakvägen" eller hur man ska förklara? Men iaf. det är så himla konstigt tycker jag! Varför inte bara säga som det är? I stället för att göra tvärtom?

Äsch, jag ska inte bry mig så mycket.. För jag är som jag är oavsett vad någon annan säger.. om ingen uppskattar mig som jag är, finns det ingenting jag kan göra och vill göra heller för den delen.


Nej, men nu ska jag åter till min myskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0