Brandos.se

Måndag - 1a december

God eftermiddag! Har inte haft någon tid alls till att skriva här i bloggen den här helgen, har haft fullt upp som sagt och även sovit en hel del..

I fredags var min kompis hos mig med sin hund (Rottweiler/Chefer) Superfin hund, men har fått damsuga nu för den tappade så mycket päls! Men ska inte klaga som sagt..

I lördags var jag på födelsefirande tidigt på eftermiddagen, och det var trevligt.. Sjöng lite karaoke (Leende guldbruna ögon) med bl.a. syrran o några till.. Var ute på landet det där firandet var, och när vi skulle hem därifrån med bussen var det ett rent helvete om man får säga så, för vi hade ingen aning om vart bussen kom.. Men vi kom hem iaf. och då begav jag mig hem till en kompis.

Helgen gick snabbt som vanligt, känns inte som om det är måndag?! Känns som om det är måndag, och sen är det måndag helt plötsligt igen. Undra hur det här går till igentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0