Brandos.se

Dags att städa rummet

Det konstiga med mig är nog att jag måste städa mitt rum varje dag för att det blir alltid stökigt på något sätt, vet dock inte hur? Brukar knappt vara i mitt rum, men tydligen tillräckligt? Har tyvärr ingen lillasyster/bror som jag kan skylla på eftersom jag är enda barnet som bor här (Alltid gjort) fasiken, ibland vill man ha nån att skylla på? Så jag får nog skylla på sjuklingen mamsen, right? Hon tar säkert åt sig äran, eftersom hon alltid tar åt sig äran..

Men iaf. nu är det dags att städa rummet och kasta tv:n, för fanskapet funkar inte fortfarande! En hel dag utan tv, hur beroende är man igentligen av "dumburken" tro? Vi kommer troligen vara utan hela kvällen plus hela dagen i morgon, gash! Stackars våran dvd säger jag bara, mamsen har kikat hela dagen på film, den går varm som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0