Brandos.se

Söndag

Kom hem för bara en liten stund sen (Ja, har inte varit hemma sen jag åkte i går) och jag är så himla seg och trött, mår helt enkelt söndag i dag. Jag drack (nästan) ingenting i går 1 glas vin och 1½öl men det är nog att jag sovit så lite i natt att jag är trött och seg. Funderade på att sova lite nu, eller vila i vilket fall men hur trött kommer man inte bli efter det?

Gossip girl börjar om drygt 1 timma, och det måste jag kika på i dag! Missade ju förra veckan =(

Ska lägga in bilderna som togs i går, men jag tror att det bara är massa kort på mig men vi får se lägger iaf. upp några bilder från gårdagen senare.

Nu ska jag vila! Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: Peter PC Carlsson

Hej

Jag har startat en "Reflektion" som jag hoppas att du är intresserad av.

Meningen är att ge sig själv tid att tänka till vad som är viktigt i livet.



http://enbart.blogg.se/2008/august/080815-enbart-utmaning-3.html

2008-08-31 @ 16:19:02
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0