Brandos.se

Kom hem 18.30 från skolan!

Åkte till skolan i morse vid 7.20 och var där hela dagen och bla bla sånt liksom. Första lektionen var administration, den verkar faktiskt ganska rolig. Eftersom vi har så långa lektioner i våran skola, en lektion är på 2,5 timma då får man verkligen inblick i vad det är för kurs för läraren drog igenom allt vi skulle göra.

Lunchen blev kebab med bl.a. B och E det var ganska varmt väder i dag by the way.

Efter en 30 minuters rast (lunchrasten) satte jag i gång att plugga matte B(på håltimma), och tiden kanon snabbt så jag hann hur myckeet moment som helst men ändå jag satt och räkna i lite mer än 2 timmar. Hade dock en rast på 10 min innan jag skulle ha projektarbete. Det var faktiskt roligt att ha den lektionen i dag, även att den började vid 15-tiden.

Tänk att jag överlevde den här dagen! Kom hem kl.18.30 i dag och då var middagen precis klar när jag kom hem, så i dag har man inte hunnit med mycket här hemma. Snart läggdags!

En tanke som slog mig, eftersom jag inte har SL-plus räckte bara mitt kort 30 min. till efter jag kom hem tänk hur länge jag var i väg i dag i skolan? Från 7.20 till 18.30, jag "bor" på skolan tror jag.

//Linna


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad sent!

2008-08-27 @ 23:17:48
Postat av: maria

oj, det låter inge vidare skoj att komma hem sådär sent :(

2008-08-27 @ 23:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0