Brandos.se

God morgon!

Jag slog upp ögonen vid 10-tiden i dag, såklart var min mamma och styvpappa uppe sen tidigt och var på väg ut nu och skulle promenera i solen. Ja, vädret är underbart i dag.

Planerna i dag är.. hm.. kommer inte riktigt i håg vad det var som mamma sa, men hon rabblade upp hur mycket saker som helst som hon tyckte jag skulle hinna med nu när de var på promenad. Så typiskt mammor, eller kanske bara min som är så.

Men iaf. vid 16-tiden i dag ska jag åka med mormor och morfar även mamma och min styvpappa T till min moster, för mina mostrar fyller år på måndag. Ja, de är tvillingar! Och de är så himla snälla.

Så nu är det bara att sätta i gång med "mammas-lista" haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0