Brandos.se

God kväll

I dag har jag haft full rulle pluggat en hel del och är hur seg som helst.. Men klockan börjar ticka på nu och det är dags att sova. Har inte blivit många uppdateringar den här helgen, men så är det väll på helgerna kan jag tro man har annat att göra.

Jag får lov och säga att korten från i går inte var de bästa, men jag kan lägga upp några senare för nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen sova! Jag är jätte trötter.. Sov kanske 4 timmar i natt, och utan att ha festat något i helgen känns det som om jag gjort det tack vare att jag är så seg för jag sov så lite..

Man har sig själv att skylla när jag är vaken så sent! Men nu ska jag bli taggad igen inför en ny skolvecka som innebär mycket plugg. Måste ju tenta av Matte B nu snarast för att kunna påbörja med matte C!

God natt!


bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0