Brandos.se

God eftermiddag!

Nu är jag hemma från dagens skoldag. Första lektionen hade jag Samhällskunskap B och det var mer introduktion, skulle skriva lite om de olika styrena som finns t.ex. det där med president osv. men våra datorer fungerade inte så bra så jag hann knappt göra något alls. Så jag får göra resten här hemma, min lärare sa att det spelade ingen roll om man gjorde det bara att man hade ett hum om vad de olika grejerna är. (Vi fick ett papper med massa ord)

DET ÄR FREDAG! I dag på väg till skolan satt jag och funderade på vad det var för dag, och sen kom jag på "Det är ju fredag!" men man ska inte häkta upp sig över det. Det enda bra med helg är att man kan sova hur länge man vill och att man kan vara vaken sent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0