Brandos.se

Vad händer ikväll?!



Ikväll blir det inte att träffa min pojkvän Jesper iaf. utan jag ska bege mig till en kompis o umgås med de o Jeppe ska va med sina vänner.. Liksom så det ska vara.. Eller har varit innan vi blev tillsammans så varför sluta med det bara för det? Bla bla.. Skit samma.. Ska iaf. iväg snart o träffa Elise iaf. o Ludde, kanske träffa Emma också (För hon skicka precis mess) för Moa ska firas ikväll.. Skoj.. Grattis gumman!!     

Älskar dig Jesper! <3



Lyssnar nu på Magnus Ugglas låt "Nu har pappa laddat bössan"
O då kommer jag ihåg när Jesper träffa min pappa för första gången då sa pappa nått i stil med  "Var snäll mot min dotter, annars laddar jag min bössa" Så klockren min far är ibland!!

Kommentarer
Postat av: DINA

Jo =)

Haha vad söt bild:)

2009-05-08 @ 19:22:45
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: emma

haha, pappor alltså :)



jag håller på med A-kursen just nu som släpat efter ett tag..

2009-05-09 @ 10:07:54
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0