Brandos.se

Hjälp vad ska jag göra med mitt hår?!

Åh! Jag har verkligen risigt hår o allt är bara pannkaka känns det som, o om jag bleker håret en gång till så tror jag att jag tappar allt.. Eller nått.. (Kanske inte så hemskt)

Jag funderar på att färga håret brunt, för jag har varit blond nu i typ 3 år o vill ha förändring, men varför kan man aldrig vara säker? Jag vet att jag trivdes i brunt förut när jag hade det, för det är enklare o ser finare ut på någe sätt.. Man framhäver ansiktet på ett annat sätt osen är det lättare o förlänge håret..



Hur ska jag göra, färga brunt eller behålla utväxt o de blonda?
Gash blir galen.. Hatar utväxten..

Kommentarer
Postat av: emma

du passar i brunt :) go for it!



(sv; på inlägget du kommenterar på ser du att jag pluggar på distans, läser sam. Kram)

2009-05-08 @ 15:34:53
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: sofia

sattsa sattsa :D

2009-05-08 @ 16:06:43
URL: http://fritznekeijser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Färga brunt du var så söt i det =)

2009-05-08 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0