Brandos.se

Helgen är över!

Åh! Nu känns det som om söndags-ångesten börjar komma över mig.. Inte ångest ångest, men lite ångest iaf. för har ju knappt 2 veckor kvar nu till min student, och mycket skall göras innan denna dag kommer.. Plugg o åter plugg, plugg för helgen slanten..

I helgen var jag först hos min vän Nille i fredags osen i går var jag hemma hos min älskling med några people och drack, lite halv mysigt sådär.. Spela kubb osv. förlora typ alla gånger vi körde, men var skoj iaf..

Dags för plugg-söndag nu!
//Linna

Kommentarer
Postat av: J

vilken läcker bloggdesign du har!

Hur gjorde du för att få den rullande sådär? :)

Kramar.

2009-05-17 @ 20:53:09
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0