Brandos.se

1 vecka kvar till min student nu!



... I dag är det 1 vecka kvar till min student.

Så tänk exakt om en vecka vid den här tiden, då sitter jag troligtvis och äter ute hos min mormor och morfar (Där vi ska fira mig efter utspringet) med alla nära och kära.. Ska bli hur skoj som helst ska ni veta.. Hoppas bara min pojkvän får ledigt och kan komma till min skola när jag springer ut.

I dag är det sista dagen att anmäla om man ska komma, och jag har redan fått in några som tänkt att komma. Drygt lite över 20 st faktiskt.

Min pojkvän och hans familj såklart ska komma, osen min mamma - syster, mostrar med familj, faster, alla kusiner och mormor och morfar även min farmor osv. Kommer bli super trevligt!

Längtar nu jätte mycket till Fredag!

Kommentarer
Postat av: Linda

GUD VAD SKÖNT MED STUDENTEN DÅ! :)

Jag har en ny blogg nu men orkade inte ta bort den gamla :)så nu bloggar jag igen. Kul att det går så bra för dig och din pojkvän, för mig gick det inte lika bra men jag har kommit över honom nu :) så nu är man glad igen hehe.

2009-05-22 @ 22:15:56
URL: http://lindajillcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0