Brandos.se

Skolan & snö

Åkte iväg till skolan vid halv tolv, resan dit gick helt ok faktiskt.. Kändes inte så lång, som den igentligen är.

Första och enda lektionen idag var matte, satt över ca. 2timmar, men fick mycket gjort och även super mycket hjälp av läraren och känner att jag verkligen förstår nu.. För jag håller ju på med "Sannorlikshetlära" på Matte B.

Efter 3 timmar matte non stop, säger jag till min lärare att jag vill åka hem, o hon sa gör det typ.. Så det var bara o åka hem.. Eller snarare jag fick åka.

Middagen idag var super god faktiskt! Lite nyheter om man säger så.

Snart ska jag sätta igång med pluggandet, eller får om jag orkar. Kom ju hem halv sex från skolan idag.

//LiNNA

Kommentarer
Postat av: Thomas Scott

Kom ihåg http://kulturspegeln.se där du kan recensera, debattera och tycka om kultur och livsstil dygnet runt och ha massor av läsare. Du kan dessutom vara med i våra tävlingar och vinna fina priser.



Registrera dig, logga in och skriv dina egna artiklar och allt som rör kultur. Du kan dessutom länka till din egen blogg och få mer/fler besökare.

2009-03-03 @ 08:00:34
URL: http://kulturspegeln.se
Postat av: Em

Skönt att få hjälp, sannolikheter an vara lite krångligt ibland. Jag har precis läst det på universitetet och det är inte det lättaste att förstå sig på.



Hoppas du får en bra dag!

Kram ,Em

2009-03-03 @ 11:17:45
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0