Brandos.se

090330 - V.14 Måndag

Kom hem för ca. en timme sedan, har nämligen varit med/ hos min kille sen i Lördags.. På ett sätt är det skönt o va med han, men man har ju ändå saknat sitt rum osv. Men det är så himla trevligt o träffa min kille, så man vill aldrig hem när man är hos han.. Men nu var jag ju tvungen för han skulle till jobbet, o sen ska jag snart till skolan.

Bla bla.. Orkar inte skriva något om helgen, det var som det var liksom och det var faktiskt ganska bra..

Om en kvart börjar "Våra bästa år", och eftersom jag är nörd av det, ska jag naturligtvis kika innan jag drar till skolan..

I dag ska vi även lämna in pengar till studentskivan som min skola ska ha, och det känns faktiskt skoj att det snart är den.. På Torsdag btw, ska jag och Jeppe på min väns studentskiva, ska bli kul, fast det är ju mitt i veckan, så det blir inte så sent, men man vill ju visa upp sig iaf. för tycker det handlar mer om att gå och bry sig, än att skita i det för att man ska upp tidigt dan efter, då går man dit osen är där ett tag osen drar hem inte alltför sent..

//LiNNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0