Brandos.se

090328 - Lördag

Igår var ju Elise hos mig o vi kika Let´s dance o åt massa våfflor o mös, eftersom hon bor så långt ifrån mig sov hon hos mig, riktigt trevligt!! Även min pojkvän Jesper kom o sov över, trots han var ute på krogen, men alltid trevligt o träffa han o Elise liksom, bla bla nog om det..

Åter till Lördag som sagt... Jeppe vakna ganska tidigt o eftersom han skulle hem o städa osv. bestämde han sig för att äta frukost o sedan dra hemåt o sätta igång.. Jag tänkte att jag också skulle äta lite innan jag somna om, men Elise vakna så hon åt också frukost o sedan åkte vi in till stan för att kika studentklänning.. Tyvärr hitta jag ingen, men fynda ett par skor o köpte slingblekning, alltid nått..

Kom hem ungefär vid 16-tiden o då vare bara o sova.. Skit seg efter en dag på stan..

Snart ska jag hoppa in i duschen o bege mig o träffa Jeppe o även min kära far som är i stan från småland.. Sen får vi se vad som händer helt enkelt..

//LiNNA


Kommentarer
Postat av: Terese

Vilken fin blogg du har :)

2009-03-29 @ 22:41:40
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0