Brandos.se

090319 - Torsdag

Har ingen aning om varför, men jag vaknade av mig själv i morse kl. 5.30, frågan är bara varför? Var nog utvilad eller så kan jag tro.. Så jag har hållit i gång sen dess nu kan man säga..

Igår bad min mamma "Linnea snälla, drick kaffe med mig o mys innan jag åker till jobbet", jag sa blint "nej" men nu konstigt nog utan att bli väckt o ställt klockan, kom jag upp, gjorde mamma förvånad, mös som bara den, och det bästa nu är mamma nöjd, alltid lika roligt..

Fixade även kläder idag till insamling, gud känns skönt slippa alla trasor. Nu är våren här, nu ska inhandlas NYTT NYTT NYTT!! Längtar..

Trots att det är tidgit har jag 10-15 besöker redan, bryr mig inte så värst mkt faktiskt om hur mkt besökare jag har..

Men alltid kul om man säger så..
















Sol idag också ser det ut som, så idag blir det promenad och solning!!

ÖVRIGA PLANER IDAG;
- Plugga (Marknadsföring, Internationell ekonomi, Matte & Psykolgi)
- Besök hos ungdomsmottagningen (P-piller, värktabletter & Snack)
 
 
//LiNNA


Kommentarer
Postat av: juulan

svar: åh tack så mycket!=)

2009-03-19 @ 08:11:10
URL: http://juulan.se
Postat av: Anonym

kul med besökare =)

2009-03-19 @ 08:21:47
Postat av: Anonym

kul med besökare =)

2009-03-19 @ 08:21:56
Postat av: Hanna

Jag försöker nog undvika leggings tills jag luskat ut vad jag ska ha på fötterna x) har ett par "converse"-liknande tygskor samt ett par stövletter. Är dock inte jätteförtjust i nån av dem, så det blir svårt :P

2009-03-19 @ 09:10:32
URL: http://pitbullkramare.blogg.se/
Postat av: Claudia

Hejsan, allt bra?

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? Isf lägg till mig och skriv ett inlägg hos mig så lägger jag till dig på direkten! Kram! :)

2009-03-20 @ 22:29:26
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0