Brandos.se

090318 - Solen gör mig SÅ glad!

Idag är det onsdag, och solen lyser för fullt utanför mitt fönster, helt otroligt faktiskt, för idag har jag varit ute i solen gått en promenix och även suttit lite ute i solstolen med en kopp kaffe och myst.. Känner mig hur glad som helst, känns som om man har varit lite (alt. mycket) deprimerad nu under vintern o tappat hoppet om att våren o sommaren som solen ska komma tillbaks.. Men nu känns det inte hopplöst längre, okej, kommer nog börja snöa snart igen, men nu vet jag att solen kommer så småningom, och att det ska bli varmt igen.. Inte bara så där jäkla skit kallt o snöoväder o skit som varit nu de senaste veckorna.. Solen är här, o den kommer garanterat att komma tillbaks också!! Mee like.. Very much!


Här kommer lite bilder från i somras, snart är det åter en ny sommar som sagt!
Yeah, har väntat hur länge som helst, känns det som!





Neh nu är det dags att plugga och städa!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefina bilder på dig! Och skorna i det andra inlägget är jättefina :) så vårigt!



SV: jo jag tog bort lite mer inlägg nu hehe,se framåt istället och vara glad :)

2009-03-18 @ 20:36:33
URL: http://lindapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0