Brandos.se

090317 - Min lediga dag nr.1

Nu är jag hemma iaf. o innan jag gick hem blev det en promenix för det är underbart väder ute. Fast det är jobbigt att promenera ibland för allt jag tänkte var "Jeppe, jeppe jeppe" (- Säger inte vad jag tänkte) Men fint väder var det allt..

Idag snacka jag med en om att boka flyg i början av Juni när skolan slutat, får se om det blir en enkel! Nerå, en enkel blir det väll nog inte men känns som om jag bara vill komma bort härifrån.. För allt känns så jobbigt...

//LiNNA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det bara jag som längtar till sommaren nu? =)

2009-03-17 @ 17:14:49
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: Frida

Tack för kommentaren! Verkar vara många som är irreterade på de där musikspelarna :P Tycker de åtminstonde kunde vara sånna så man får trycka på play själv!

2009-03-17 @ 17:36:25
URL: http://fridascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0