Brandos.se

090316 - Tröstshoppa vs. tröstäta?

Hej hej bloggen!

Vill bara skriva att jag inte kommer säga till någon vad som hänt mellan mig o Jeppe, för det har ingen med att göra förutom han o mig.. Känns som om alla bara kommer att lägga sig i vårat liv, hur vi ska göra i slutändan o alla sånna saker som vissa folk redan gör, gör mig galen faktiskt! Att folk inte kan leva sina egna liv, istället för att förstöra någon annans. Åh, blir tokig snart på sånt här jäkla skit..

Så hädanefter kommer jag inte skriva någe mer om Jeppe, vad som händer mellan oss i nuläget, för det kommer märkas senare vad som händer o sker.

Och folk ska inte lägga sig i mitt liv som jag har med honom, eller tvärtom, man kan säga "Vad tråkigt de som hänt" o bla bla sånt, men man behöver inte veta vad som hänt... För det är oväsentligt tycker jag.. Eftersom det rör mitt privatliv, och jag vill inte att hela jorden ska veta allt om mig..

Lika bra att lämna det här bakom sig tycker jag, så folk slipper spekulera o gissa o allt jäkla skit som finns som människor kan göra i det här sjuka samhället!!

Så hädanefter blir det nog bara massa snack om vädret som ligger på 5+ idag faktiskt, galant! Och sen även om vårmodet osv. orkar inte skriva något om mitt liv på ett tag nu.. Känns tråkigt bara o göra det..

Kommentarer
Postat av: Jippan

Känner igen mig.. Plötsligt då allt DÅLIGT händer i ens liv, DÅ orkar folk "bry" sig och lägga sig i. Samtidigt som man vet att dom känner en sorts skadeglädje.

2009-03-16 @ 12:36:47
URL: http://sujitra.blogg.se/
Postat av: evelina

sv; haha aa precis, men vi får ju hoppas på en sommar först ;D kram!

2009-03-16 @ 15:57:50
URL: http://eveliinaas.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tycker att du gör helt rätt i att inte prata om jeppe osv, det är upp till en själv att bestämma hur personlig man vill vara i en blogg! Är ju inte så roligt att helt främmande människor vet privata saker om en!

2009-03-16 @ 18:52:53
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0