Brandos.se

Skolan

I dag i skolan hade de andra tydligen haft STUDENTMÖTE som jag missade, tyvärr. Men iaf. fick reda på sen vad de snackat om, och det var om studentskivan.. Så vi får se om det blir någon, skulle iaf. vara kul om det blev någon för det är sånt man kommer ihåg om inte annat ska jag iaf. gå på Elise får se hur det gick med de andras skivor.. För vissa tänker att det är så många skivor under April-Maj så man nästan slipper ha själv, för att det är så många.. Ajja, vi får se helt enkelt..

Sen hade vi även Basgruppsmöte; där vi pratade om STUDIEPLANEN, KURSER som kanske ska byta tid/dag och lite annat smått o gott..

Sista lektionen var psykologi, det är ett intressant ämne tycker jag.. I dag pratade vi mestadels om PSYKODYNAMISKA PERSPEKTIVET på lektionen..

Det här perspektivet handlar mestadels om saker som man är omedveten om t.ex. sin barndom eller trauman som man trodde att man inte brydde sig om, men att man ändå gör det undermedvetet. Sedan pratade vi om en neurolog SIGMUND FREUD, från Österriket.



MIN STUDENT CA. 4 MÅNADER KVAR NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0