Brandos.se

God kväll

Min moster med familj åkte hem vid 22-22.30 tiden, vi drack vin och mös lite framför Let´s dance. Efter de åkt hem fixa vi disken, och mamma börja baka tills gästerna som ska komma imorn och fira min syrra.

Snart har jag tänkt att sova, för jag ska hänga med syrran till centrum imorgon mitt på dagen, för att köpa mascara och sånt tjafs för jag orkade inte göra det idag tyvärr.. Så det får bli imorrn..

Morgondagens planer är iaf. att gästerna kommer vid 13-tiden då jag o syrran redan varit på c förstårs innan.. Men iaf. gästerna kommer hit, och fikar o har trevligt sen går de och mammas vänner stannar kvar på middag. Lagom tills melodifestivalen börjar kommer troligtvis Dick och Johan hit och förfestar lite innan vår lilla-utgång... Får se hur det blir, får hoppas syrran inte vaknar upp med feber igen imorrn!!!

Vi får se hur dagen slutar imorrn, det ska bli intressant att vänta o se vad som händer och sker.

Måste bara säga att det känns jobbigt att inte träffa min kille nått på dessa dagar som varit (Sen i måndags kväll). Men snart är det bara en vecka kvar innan han kommer hem!

Vill att han ska sova bredvid mig, för finns inge bättre än att vakna med honom vid sin sida


♥ LiNNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0