Brandos.se

090228 - Grattis syrran 23!

I morse väckte min syrra mig 3 minuter innan min väckarklocka skulle ringa, gud så irriterad jag blev! Eller inte helt, för det är ju faktiskt hennes födelsedag idag så så irri blev jag inte..

Men iaf. varit med syrran på C idag och inhandlat lite grejor bl.a. eyeliner, mascara och läppglans även färgschampoo till syrran och groggvirke tills ikväll..

Eftersom många är sjuka och andra inte kan komma av andra orsaker, blir min syrras födelsedag lugn.. Igår var ju moster med familj på middag här, om ca. 1 timme kommer mormor och morfar och sen lite senare kommer mammas vänner hit på middag o ska stanna tills ikväll o se melodifestivalen här med oss, sen kommer ju även min syrras vänner hit, ska ringa några vänner till mig också snart o se vad de gör ikväll.. Men iaf. så kommer det bli en bra Lördag tror jag..

//LiNNA


Kommentarer
Postat av: Anna

hej hej :)

haft en bra dag?

kram.

2009-03-01 @ 14:38:51
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0