Brandos.se

090227 - Fredag är här!

Nu är Fredag äntligen här, och jag ska snart hoppa in i duschen så jag sedan kan gå till C och inhandla present till syrran och även mascara o lite sånt tjafs till mig.. För det är ju så att jag inte har nån mascara, och det måste man ju ha!!!

Ska kanske träffa Elise en stund innan hon beger sig hemåt. För runt 17-18 tiden får vi middagsgäster som ska fira min syrra.. Föresten, syrran som legat sjuk i några dagar mår mycket bättre.. Så det blir nog utgång imorn, eller utgång o utgång det blir något mellanting.. För vi orkar inte åka ända in till stan..

Ne, nu är det dags o hoppa in i duschen och fixa till sig lite så man är lite fräsch när man ska iväg och handla..

♥ LiNNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0