Brandos.se

090226 - Vilka dagar!

Har inte skrivit något sen i tisdags, och ska strax berätta lite kort vad jag har gjort sen dess.. För det är såhär att jag kom hem i natt förns, och som sagt då var det bara att hoppa i sin sköna säng o sova.

I Tisdags mötte jag upp Nille vid tåget, så åkte vi hem till Ludde på partajj.. Och sen kom det lite folk dit bl.a. Niklas, Moa och Steffie.

Men iaf. Elise, Linnea och Jossan kom dit, var där ett tag men sen drog de igen. Men vi parta på trots att det var tråkigt att de åkte.. Men det roliga är att de kommer tillbaks vid ca. halv 5 på natten.. Tiden ticka på och jag hänger med Elise hem till slut.. Så när vi sitter på tåget, var alla på väg till jobbet redan medans vi var på väg hem. När vi väl var hos Elise, satte vi oss i köket o snacka och ät chips och drack cola. Vi kom inte i säng förns 10-10.30 tiden..

Så i Onsdags vaknade vi efter 2-3 timmars sömn, men vi var pigga.. Och sov jag inte förns i natt när jag kom hem, gissa om jag var trött!

Så idag har jag inte gjort så mycket än, får se om Elise kommer till mig senare eller hur vi göra..

Saknar min älskling massor! ♥


♥ LiNNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0