Brandos.se

090218 - Snart sportlov!

I dag är det onsdag och det innebär både bra och dåliga saker, mest bra fast också dåliga ajja skit samma..

Fåhär är det iaf. att det är prov i MARKNADSFÖRING på fredag, det kommer nog att gå bra, men man vet ju aldrig.. (Tänk positift NU!) Sen är det helg, vilket är skönt, sen lov och allt vad det innebär..

Fast i början av veckan åker min älskling utomlands, kommer sakna han grymt mycket! Han ska vara borta i 2 veckor, men asch han kommer ju hem så småningom iaf. ♥

Men åter till idag då... Idag ska jag snart kika på VÅRA BÄSTA ÅR som jag alltid gör och dricka kaffe osv. sedan ska jag sätta igång med dagens plugg som är mitt PROJEKTARBETE, det kommer nog bara gå bra.. Funderar på att ringa lite samtal idag också om det, men vi får se..

Sen ikväll kommer Jeppe hit och ska äta middag med mig och min familj, kommer bli trevligt..

♥ LiNNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0