Brandos.se

090213 - Fredagotursdag

Har inte mått så galant nu i går o i dag, förskyld, ont i halsen, ont i huvudet, allmänt seg.. Så har bara legat o tagit de lugnt... Känns lite bättre nu, fast ändå inte..

Men iaf. det är fredagen den 13e i dag! Skrockfull dag det här, får se om det blir nå knas i dag eller ej..

Och i dag är det 105 dagar kvar till min student, det är endast 15 veckor! Snart jue..

Och imorrn är det alla hjärtansdag..
Skriver mer när jag mår bättre..  Hade så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig!

2009-02-16 @ 12:01:01
Postat av: maddeh

det var min födelsedag då så min fredag var jätte lyckad :)

2009-02-16 @ 12:02:26
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0