Brandos.se

Snart påsklov

I morse i skolan hade jag marknadsföring, och eftersom jag ligger lite efter i det valde jag att göra prov fast jag inte läst på något, och fick inte IG iaf. och det känns skönt, super skönt faktiskt.. Så nu är det ett prov kvar bara, som jag ska ha veckan efter påsk.

Efter den lektionen (innan lunch nu) hade jag information & layout, där jag jobbar med slutuppgiften..
Lunch blev det tillsammans med Oliver, hamburgarmeny, super, nu när det är fredag o allt kan man lyxa till det lite..

Just nu har jag fort. information & layout, och pysslar lite med slutuppgiften.. Söker lite information på datan o skriver även lite..

Så nu är det endast några timmar kvar till mitt påsklov börjar, ska bli super skönt med lov igen!
//LiNNA


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: okej, näe, inte mkt här heller :/

Ha ett bra lov nu!

kram!

2009-04-03 @ 14:38:50
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Erika

SV: Tack! ;-)

2009-04-03 @ 19:36:29
URL: http://eejrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0