Brandos.se

Skola & plugg

Idag i skolan var det endast matte, eftersom jag endast har ett prov kvar Funktioner del. 2 så känns det ganska lugnt på den fronten, men vill ändå klara matten så snabbt som möjligt.. Så ska plugga nu som en galning, o göra de sista provet så snabbt som möjligt.

När jag kom hem vid halv 5 tiden, kika jag lite på tv osen satte jag igång med plugg direkt. Hunnit med faktiskt en hel del idag.. Plugga lite psykologi, internationell ekonomi och marknadsföring. Ska snart göra lite på projektet om ungdomsbrottslighet också.. Så idag har det blivit sammanlagt ca. 5-6 timmar plugg, men det är ändå skönt, för nu känner man sig mycket nyttig..

//LiNNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0