Brandos.se

Tisdag

God morgon!

Vaknade i morse vid 6-tiden som vanligt, och såklart hade Lohne (mammas kompis) gjort kaffe så vi satt och prata, tiden sken i väg så sen hade jag super bråttom! Men hade iaf. en trevlig frukost-stund med Lohne..

Tåget var 10 min. sent eller liknande men det fick mig inte på dåligt humör, äsch "Det var ju bara tåget" tänkte jag..

Är just nu i skolan, och läraren förbereder lektion (Svenska C) och såklart är det bara jag är från klassen, hoppas nån annan också dyker upp? Men iaf. jag är punktlig, har all material med mig såsom bok, penna bla bla så det är ju bra..

I dag på lektionen ska vi analysera "Barack Obamas segertal", ska bli spännande och roligt..

//Linna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0