Brandos.se

Måndag

God middag,

Vilken morgon, eller snarare dag det har varit hittills! För det första vaknar jag som vanligt av att mamsen väcker mig, och i går kväll när hon sade god natt till mig sa jag åt henne "Se till så att jag är vaken när du går hemifrån", så i morse börja hon prata med mig och allt mellan himmel jord, artig som jag är sätter jag mig upp ur sängen o börjar prata, var faktiskt inte så trött. Fast jag brukar inte vara så trött heller, så kanske inte så konstigt.

En annan sak som var lite knasigt i dag var resan till min skola, tog drygt 2 timmar att ta sig hit! Först var tåget försenat 10-15 min. sedan missar jag precis bussen till Nacka från slussen, så jag får vänta på nästa.. Sedan när jag väl kommer till skolan, är läraren sjuk och vi ska ha rektorn igen. Han hade genomgång om "Avtal", och jag kunde naturligtvis inte svara på frågorna han fråga, för jag var så hes.. Så det var bara att vara tyst, eller viska. Får hoppas jag får tillbaks rösten senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0