Brandos.se

Lunch och håltimma

Har precis haft lunch, och innan det pratade jag lite med idrottsläraren om vad vi ska göra på idrotten bla bla sånt.. Och vi ska tydligen dansa! WI! Älskar att dansa, så det låter inte fel.

När jag hade varit och prata med läraren såg jag att Martin och en tjej satt och åt lunch, såklart åt de snabbmat! Precis som alla andra som var i skolan, varför äter man sånt? Det är ju fredag men iaf. jag tycker mer om husmansskost för mamsen kommer ändå vilja ha snabbmat ikväll, eller så.. Så i dag blev det lunch i skolmatsalen, det var supergott! Schnitzel, ris och champinjonssås.. Mums.

Som sagt min idrott börjar om ungefär 1 och en halv timme, vad ska man göra är frågan? Inte många här i skolan, för antingen skolkar de eller så är deras första lektion just idrott, men ska försöka leta upp nån att umgås med nu..

Kommentarer
Postat av: Cristal

Utlottning på bloggdesign! :)

Gå in på min blogg & läs mer.

2008-11-07 @ 23:14:35
URL: http://cristaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0