Brandos.se

Lunch Matte & Bgm

LUNCH Som sagt lunchen blev på skolan i dag igen, men jag klagar inte för har nog aldrig ätit så god mat tidigare!! (Förlåt mamma, men nästan sant iaf.?) Var många olika slags sallader osv. så det var bara att hurra!


MATTE Direkt efter lunchen var det dags för 2 timmars matte, men jag klagar inte för jag måste jobba järnet med det ämnet må jag säga! Och det är bra att vara i skolan och plugga, tillgång till läraren som sagt om man behöver hjälp till hands. Men tiden gick snabbt och fick be Gustavo hålla k*ften ett antal gånger, jäkla platterkvarn han var?! Och varje gång jag sa att han skulle vara "tyst" blev han chokad och sa typ "Oj oj oj då!".. Men åh! Så irriterande, nästa gång får jag sitta inne i lärarens rum och plugga..


BGM Efter matten var det dags för BGM (BasGruppsMöte) med alla 3or och såklart våran handledare. Vi hade lika mysigt på det mötet som vanligt.. Vi pratade mycket om studenten, bl.a. att vi har mössprövning på tisdag nästa vecka bla bla sånt men också att vi 3or vill hitta på något innan vi slutar.. Vi kom på kanske en seglartur? Fjällvandring? Skidresa med 3orna från globen? eller också Gotland? Får se vad det blir bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0