Brandos.se

Fredag

God morgon, så var det Fredag åter den här veckan igen som sagt.. Men jag ska inte klaga, men vart tog veckan vägen igentligen? Jag tyckte det var måndag nyss, och sen nu är det fredag redan?! Kort vecka för mig alltså..

Vaknade vid 6-tiden i morse som vanligt av min mamma, hon är alltid så gullig när hon ska vecka mig och säger "Linnea, är du vaken nu så jag kan åka till jobbet?" Det konstiga är säger alltid "Ja, klart jag är". Men är jag verkligen det? I morse var jag iaf. det.

När jag kom till skolan var det bara jag i min årskurs i skolan! Så jag satte mig och prata med de andra en stund, de från 1an och 2an (Martin, Carro plus en till glömt namn). Sedan fick jag reda på att min lärare som jag skulle ha i Samhällskunskap B fortfarande var sjuk, så jag tog kontakt med rektorn, och det visade sig att jag skulle ha honom.. Men vart var alla andra i klass?! Blir galen, men tur att man var i tid eftersom man hade rektorn som lärare.. Vem tycker inte om bra intryck?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0