Brandos.se

Dagens samhällskunskap B

Vi har nu haft en genomgång på sisodär över en timma, konstigt nog var det mycket intressant (Som vanligt kanske) Fortfarande hes så det var bara o skrika ut allt jag hade att säga, eller vara tyst kanske? Kommer inte ha nån röst kvar tills i kväll annars..

Men vi gick igenom lite samhällsproblem, krig osv. Bl.a. det här med Obama och Al-quida bla bla sånt.. Lite intressant faktiskt, en enda röra av allting ska ni veta! Usch, men det blir säkert bra.

I dag påbörjade vi ju ett delsteg i kursen, för vi lämnade ju in s.k. "uppdraget" innan höstlovet, och jag fick mycket bra på det så jag är nöjd! Så måste bara köra på nu med det andra.. Plugg plugg! Som sagt. Men linnea fixar det, MVG som sagt! (Eller inte kanske, men jag ska inte ge mig i första taget är ju oxe som sagt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0