Brandos.se

Tisdag - Nationellt prov MaB

I morse gick jag upp klockan 6 som vanligt, jag var faktiskt en underbar dotter till min mor i morse och satte på lite kaffe åt henne så åt vi frukost tillsammans, underbart! Det är såhär att min mamma har bihålleinflamation, så nu är det andra veckan hon är hemma, stackars min mamma. Kommer kännas konstigt när hon börjar arbeta igen sen när hon är frisk, för jag har precis vant mig att först hennes vän Lohne alltid var hemma morgon/eftermiddag och nu när hon inte är här längre så är mamma hemma..

I dag var resan till skolan, förfärlig! Bussen kom inte i slussen, skulle ta en annan, men där kom jag inte ens in för det var många som tänkte samma tanke.. Så jag fick vänta på nästa. Så typiskt för det är såhär att jag hade även i dag nationellt prov i MatteB, satt mer än 3 timmar, så jäklans tråkigt! Gjorde samma prov i våras (eller inte samma, men äsch) fast den gången satt jag 4 timmar i sträck, och hade även "eftersnack" med läraren, så man kan ju säga att jag var död den dagen, som i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0