Brandos.se

Dagens..

Just nu sitter jag i skolan och ha Filosofi, och det är dags att skiva på instuderingsfrågorna till provet vi ska ha om en vecka. Fick precis frågorna, och ja, de är lite svåra, men det här kommer jag klara av galant!

Om något man gör är för lätt, blir det mycket jobbigare för det är så lätt, men om det däremot är jätte svårt, blir det jobbigt för det är så svårt... När är man nöjd igentligen?

Dagens planering:
9.00     Filosofi
13.00  Studentmöte
14.00  Projekt


BESÖK PÅ ELIZ PRAKTIK I ARNINGE!

Var på besök sedan när jag slutat skolan på Eliz praktik ute i Arninge, var sjuhelskottas jobbigt att ta sig dit ska ni veta! Gash! Men kom till slut fram, och fick se affären där Eliz jobbat nu varje dag i 6 veckor, hur orka hon är frågan? Men iaf. vi beställde lite mat även kaffe med tillbehör, satte oss framför brasan i restaurangen supermys! Sedan spana vi även in affärerna i centrumet, och vem hitta inte värsta skoaffären om inte jag?!

I affären sa jag till Eliz: "Vet du vart jag vill bo?" Hon svara "Nej, vart?" Jag svarade "I en skoaffär, tänk att låsa dörren och kasta bort nyckeln, det skulle inte vara helt fel? As mycket skor ju!". Kanske inte så roligt, men själva situationen var rolig eftersom jag precis känner så inför skor..

Kommentarer
Postat av: sophie

Något tips på hur man blir frisk från förkylning så får du gärna spana in min blogg och berätta :D

2008-12-06 @ 16:40:46
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0